Werna wèb: Béda antara owahan

Konten dihapus Konten ditambahkan
Top4Bot (parembugan | pasumbang)
→‎Werna-werna aman kanggo wèb: éjaan, replaced: tingkatan → tataran (2)
Top4Bot (parembugan | pasumbang)
éjaan, replaced: nilai → aji (6), sacara → kanthi, Nilai → Aji
Larik 26:
== Triplet RGB ==
 
Triplet RGB dumadi saka enem karakter heksadesimal kang saben loro-loro karakter nyatakaké entitas saka '''R'''ed (abang), '''G'''reen (ijo) lan '''B'''lue (biru). NilaiAji-nilaiaji kang bisat diisèkna kanggo saben entitas RBG iki ya iku saka 00 nganti FF. Utawa sajeroning angka desimal 0 nganti 255.
 
{| class="wikitable" style="text-align:center;"
Larik 117:
Saben loro karakter saka R, G lan B bisa uga dirépresèntasèkaké sajeroning siji [[byte]] (wolung [[bit]]), saéngga RGB dhéwé bisa dirépresèntasèkaké sajeroning sawijining entitas kanthi ukuran 3 ''byte'':
 
:byte 1: nilaiaji abang (R)
:byte 2: nilaiaji ijo (G)
:byte 3: nilaiaji biru (B)
<!--
Akan tetapi cara ini umumnya dipergunakan dalam menyimpan informasi pada berkas grafik atau gambar dan tidak lazim digunakan dalam [[HTML]]. Walaupun demikian pengertian ini diperlukan mengingat batasan nilai yang dapat diisikan untuk tiap entitas RGB diturunkan dari batasan ukuran byte yang dulunya hanya 8 bit (0-255 atau 00-FF). Meskipun adanya batasan tersebut jumlah warna yang dapat ditampilkan menggunakan sistem pewarnaan ini sudah cukup banyak, yaitu
Larik 237:
== Jeneng-jeneng werna X11 ==
 
Minangka tambahan, sawetara werna didhefinisèkaké déning sawetara [[panjelajah wèb]] kaya [[Internet Explorer]] utawa [[Mozilla Firefox]]. Sawijining panjelajah wèb manawa ora bisa ngenali kabèh werna iki, nanging wiwit taun [[2005]] kabèh panjelajah wèb modèren ndhukung sacarakanthi pepak werna-werna kang kadaftar. Akèh saka werna-werna iki dijupuk saka pratélan werna-werna [[X11]] kang didistribusèkaké bebarengan karo sistem [[X Window]], Werna-werna kasebut wis distandarisasi déning [[SVG 1.0]] lan didhukung déning agèn-agèn pangguna [[SVG Full]], ananging dudu péranganing [[SVG Tiny]].
<!--
Hampir sama persis nama-nama warna seperti di atas digunakan dalam [[.net Framework]], dalam KnownColor dan enumerasi Color. Warna yang berbeda hanya DarkSeaGree yang didefinisikan sebagai 8F,BC,8B (dan bukan 8F,BC,8F).
Larik 910:
Warna-warna "aman-web" tidak memiliki nama, tetapi tiap warna dapat dispesifikasikan dengan [[triplet RGB]]. Tiga digit triplet RGB (tiga karakter heksadesimal) digunakan sebagai kependekan dari triple RGB yang terdiri dari enam digit (enam kerakter heksadesimal) seperti pada bagian triplet RGB di atas. [[CSS]] atau Cascading Style Sheet mendukung kedua format ini, baik triplet RGB tiga maupun enam digit. Digit "3" ekivalen dengan numeral heksadesimal "33"; "C" ekivalen dengan "CC". Sebagai contoh secara keseluruhan "F63" ekivalen dengan "FF6633".
-->
Tabel ing ngisor iki disajèkaké enem nilaiaji utawa tataran werna saka kamungkinan 256 werna.
 
{| class="wikitable"
Larik 943:
|}
 
Sajeroning tabel ing ngisor iki disajèkaké werna-werna "aman-wèb" kang kasusun saka telung digit nilaiaji kaya katulis sajeroning tabel sadurungé.
 
{| width="80%" class="wikitable" style="color:white;width:80%;text-align:center"