Edith Stein: Béda antara owahan

Konten dihapus Konten ditambahkan
TracySurya (parembugan | pasumbang)
seka id, durung rampung anggone mertal
 
cTanpa ringkesan besutan
Larik 33:
'''Edith Stein''' ([[12 Oktober]] [[1891]] - [[9 Agustus]] [[1942]]), dipuntepangi sasampunipun panampinipun dhumateng Ordo Karmelit minangka ''Teresa Benedicta of the Cross'' lan [[kanonisasi|dipunkanonisasi]] kanthi asma kasebat taun [[1998]], punika satunggiling filsuf, [[feminisme|feminis]], suster [[Carmelite]], lan [[martir]] ingkang tilar donya [[kamp konsentrasi]] [[Auschwitz]].
 
Stein dipunwiyosaken ing [[Breslau]] (utawi [[WroclawWrocław]]), [[Silesia]] (wekdal semanten wilayah [[Jerman]]), ing satunggiling kulawarga [[Judaisme Ortodoks|tiyang Yahudi Ortoks]]. Taun [[1904]] panjenenganipun nolak kapitadosan kasebat lan dados [[atheisme|ateis]]. Ing [[Universitas Georg August Goettingen]] panjenenganipun dados murid [[Edmund Husserl]], lan piyambakipun tumut minangka asistenipun dhateng [[Univèrsitas Freiburg]]. Taun [[1916]], panjenenganipun nampi [[Ph.D|gelar doktor filosofi]] ing pundi [[disertasi]]nipun ing saandhaping Husserl, punika "Ngenani Masalah Empati". Salajengipun piyambakipun dados anggota fakultas ing Freiburg.
<!--
Meskipun dia menerima kontak awal dengan [[Katolik Roma]], namun pembacaanya terhadap otobiografi St [[Teresa Avila]] yang mistik di sebuah liburan pada 1921 yang menyebabkan konversi dirinya. Dibaptis pada [[1 Januari]] [[1922]], dia meninggalkan pekerjaan asistennya dengan Husserl untuk mengajar di sekolah perempuan [[Dominikan]] di [[Speyer]] ([[1922]]-[[1932]]). Selama di sana ia menerjemahkan ''De veritate'' (''Dalam Kebenaran'') [[Thomas Aquinas]] ke bahasa Jerman dan menjadi dekat dengan filosofi Katolik umum. Pada 1932 dia menjadi pengajar di Institut untuk [[Pedagogi]] di Münster, tetapi undang-undang [[Anti-semitisme]] diperbolehkan oleh pemerintahan Nazi memaksanya untuk mundur dari jabatan tersebut pada [[1933]].