Perang Salib Kapisan: Béda antara owahan

Konten dihapus Konten ditambahkan
Tanpa ringkesan besutan
Tanpa ringkesan besutan
Larik 2:
{{Crusade}}
 
'''Perang Salib Kapisan''' yaiku perang ing taun [[1095]] dening [[Paus Urban II]] kanggo ngrebut kutha suci [[Yerusalem]] kang dadi kutha suci agama [[Islam]] lan [[Kristen]]. Perang salib kang pisanan iki isine mung suwara-suwara sing digedhekgedhekake dening para ulama kristen kang disebabake dening kaum seljuk Turki kang dodolan, nanging ora nganggo jeneng agama. Tujuwan saka [[migrasi]] kang wiwitane kanggo njaga lan nentremake agama telu, malih dadi tujuwan kanggo nguwasani papan iku, para warga ''non'' kristen lan yahudi uga nguwasani kabeh tlatah ing Yerusalem.
 
perang salib pertama adalah tidak lebih dari suara - suara yang dilebih - lebihkan dari para ulama kristen yang diakibatkan oleh gangguan yang dilakukan oleh segelintir pedagang kaum seljuk Turki juga bukan mengatasnamakan agama yang dilakukan pada jalur perdagangan kaum kristiani. Keberangkatan atau [[migrasi]] dari pasukan salib pertama ini berubah dari misi atau tugas yang diberikan yaitu untuk melindungi dan merekonsiliasi antara tiga umat beragama disana menjadi sebuah usaha [[penaklukan]],pembantaian terhadap umat non kristen dan yahudi serta penguasaan keseluruhan wilayah Yerusalem.
 
Baik [[ksatria]] dan orang awam dari banyak negara di [[Eropa Barat]], dengan sedikit pimpinan terpusat, berjalan melalui tanah dan laut menuju Yerusalem dan menguasai kota tersebut pada Juli [[1099]], serta mendirikan [[Kerajaan Yerusalem]] atau kerajaan Latin di Yerusalem. Meskipun penguasaan ini hanya berakhir kurang dari dua ratus tahun, Perang salib merupakan titik balik penguasaan [[dunia Barat]], dan satu-satunya yang berhasil meraih tujuannya.