Powiat: Béda antara owahan

16 bèt wis ditambahake ,  9 taun kepungkur
tanpa ringkesan besutan
c (r2.7.3) (Bot: Nambahaké bg:Повят)
Tidak ada ringkasan suntingan
[[Gambar:POLSKA woj pow.png|thumb|Powiat di Polandia]]
'''Powiat''' iku dhaérah tingkat loro jroning [[pamérangan administratif]] [[Polandia]], bisa diterjemahaké kanthi [[frasa distrik]] utawa dhaérah [[tingkat II]] lan kurang luwih mèmper karo [[kabupatèn]] ing [[Indonesia]]. Powiat iku pérangan saka unit sing luwih gedhé sing disebut ''województwo'', sing kurang luwih setingkat karo [[provinsi]]. Powiat dhéwé dipérang manèh dadi sawetara ''gmina''. Ana rong jinis powiat, ''powiat ziemski'' (distrik rural) sing cacahé 314 lan ''powiat grodzki'' (distrik urban) sing cacahé ana 65.
<!--
== Tentang powiat ==
Sebuah powiat di Polandia biasanya mendapatkan nama ibu kotanya, kecuali beberapa. Nama powiat ini mengambil kelamin [[maskulin]] dari kata sifat ([[adjektif]]) kota yang bersangkutan dan ditakrifkan ([[deklinasi (linguistik)|deklinasi]]). Jadi powiat sekeliling kota [[Kutno]] misalkan, diberi nama ''powiat kutnowski''. Namun jika nama kota ini diikuti oleh kata sifat, yang dipakai sebagai nama powiat hanyalah nama kotanya saja tanpa embel-embel kata sifat. Jadi misalkan powiat dari kota [[Maków Mazowiecki]] adalah ''powiat makowski''.
 
Ada beberapa cara dalam menuliskan powiat ini dalam bahasa Indonesia. Karena powiat bukan sebuah kata Indonesia maka bisa dipakai frasa "Kabupaten Kutno" atau "Distrik Kutno". Bisa pula menggunakan kata powiat sehingga didapatkan "Powiat Kutno". Di dalam bahasa Indonesia nama kota ini tidak ditakrifkan.