Lübeck: Béda antara owahan

Konten dihapus Konten ditambahkan
Luckas-bot (parembugan | pasumbang)
c r2.7.1) (bot Menambah: id:Lübeck
PL230Fahmy (parembugan | pasumbang)
Tanpa ringkesan besutan
Larik 55:
'''{{audio|De-Lübeck.ogg|Lübeck}}''' iku kutha [[otonomi]] (''[[Kreisfreie Stadt]]'') kang ana ing [[Schleswig-Holstein]], [[Jerman]]. Warga ing kutha iki cacahe 213.983 ing taun([[2005]]). Kutha iki dadi kutha paling gedhe ka-2 ing [[Slesvig-Holsten]] minangka kutha [[pelabuhan]] utama kang ana ing [[Jerman]]. Suwene pirang-pirang abad, Lübeck dadi "ibukota" [[Liga Hanseatik]] ("Ratu Hanse"). Amarga kutha iki warisan saka arsitektur Gothik Batanya, Lübeck didaftarake ing [[Situs Warisan Dunia UNESCO]].
 
 
Terletak di [[Sungai Trave]], Lübeck adalah pelabuhan terbesar Jerman di [[Laut Baltik]]. Bagian kota tuanya berada dekat sungai. [[Terusan Elbe-Lübeck]] menghubungkan Trave dengan [[Elbe]]. Sungai penting lain dekat kota ini adalah [[Sungai Wakenitz|Wakenitz]]. [[Bundesautobahn 1]] menghubungkan Lübeck dengan [[Hamburg]] dan [[Denmark]] ([[Vogelfluglinie]]). Wilayah [[Travemünde]] di kota ini adalah resor laut di pesisir Baltik.
Terletak di [[Sungai Trave]], Lübeck mapan ing kali Trave, mula kutha iki dadi kutha pelabuhan kang paling gedhe ing Jerman ing laut Baltik.
Terletak di [[Sungai Trave]], Lübeck adalah pelabuhan terbesar Jerman di [[Laut Baltik]]. ''Bagian kota tuanya berada dekat sungai. [[Terusan Elbe-Lübeck]] menghubungkan Trave dengan [[Elbe]]. Sungai penting lain dekat kota ini adalah [[Sungai Wakenitz|Wakenitz]]. [[Bundesautobahn 1]] menghubungkan Lübeck dengan [[Hamburg]] dan [[Denmark]] ([[Vogelfluglinie]]). Wilayah [[Travemünde]] di kota ini adalah resor laut di pesisir Baltik.''
 
== Kota kembar ==