Sugeng rawuh, JV400Hendra!

꧌ꦱꦸꦒꦼꦁꦫꦮꦸꦃꦲꦶꦁꦮꦶꦏꦶꦥꦺꦣꦶꦪꦗꦮ꧍

Miwiti
Pituduh
  • Tansah tandha-tangani pitakoné panjenengan manawa nulis ing Angkringan utawa ing parembugan kanthi ngetik ~~~~ ing pungkasané ukarané panjenengan.
  • Aja wedi! Panjenengan ora perlu wedi salah nalika mbesut utawa nggawé kaca anyar, nambah utawa nyuda ukara.

Mangga jajal-njajalana, kita nganti-anti kawruh dum-dumané panjenengan ing Wikipédia Jawa iki!

Welcome! If you do not understand Javanese language, you may want to visit the embassy or find users who speak your language. Enjoy!

CahyoBot (rembugan) 6 Juli 2017 04.59 (UTC)

Puryono 03:56, 22 Februari 2011 (UTC)

nuwun.

baytea 04:44, 22 Februari 2011 (UTC)

Never stop to move, just let everthing flow naturally... Do'a, effort, tawakkal... That's a spiritfull person have to do ;)

PL07 Ningrum rembugan 05:35, 22 Februari 2011 (UTC)

sami2.. arin 00:46, 14 April 2011 (UTC)

salam kenalBesut

okey.... masa

re: ButetBesut

OK...Siap...

Tanya masBesut

aku mau nyunting tp refnya kok pd merah mas??? bingung...


Matur nuwun mas hendra... Kira-kira masih kurang apa ya untuk standar artikel di wikipedia? hehe...


Artikel pilihanBesut

maksudnya cara mengirimkan artikel pilihannya itu gimana???sudah otomatis atau nanti mengirim lewat email??? Makacihhh....


tanya Mas,,,,Besut

maksudnya menyerahkan artikel pilihan untuk dinilai juri itu bagaimana??? matur nuwun...:D PL08 Elok rembugan 01:59, 24 Februari 2011 (UTC)

OK.sipp PL08 Elok rembugan 02:25, 24 Februari 2011 (UTC)

makasih Mas Hendra buat pengingatnya..... hehehe..... mohon bimbingannya...masih bingung buat artikel yang sempurna...

PL04Neni rembugan 02:56, 24 Februari 2011 (UTC)

Kategori:TumbuhanBesut

Hallo Mas Hendra, sebelumnya salam kenal. IMHO, Kategori:Tumbuhan dalam bahasa Jawa itu "Kategori:Tetanduran" dan di JV sudah ada kategori tersebut. Lalu kalau Kategori:Tumbuhan obat bisa diterjemahkan menjadi "Kategori:Tetanduran obat". Kategori ini belum ada, boleh saja kalau mau dibuat. Yang sudah ada itu "Kategori:Tetanduran jamu lan bumbu", bisa juga artikel Bratawali dimasukkan dalam kategori ini. Omong-omong saya bisa bantu apa nih dalam pelatihan ini? Artikel mereka yang dibuat tanggal 26 Feb - 5 Maret 2011 tidak boleh disunting ya? Terima kasih. Tracy rembugan 14:28, 26 Februari 2011 (UTC)

Siap, terima kasih ya :-) Tracy rembugan 16:04, 26 Februari 2011 (UTC)

tanyaBesut

untuk menandai artikel ini jangan disunting dulu karena masih ada perbaikan kodenya apa?PL 05 SIGIT rembugan 15:09, 26 Februari 2011 (UTC)

Re:InuseBesut

Selamat pagi Mas Hendra, templatnya sudah saya perbaiki. Mas Hendra bisa menggunakan templat {{inuseuntil|2 Maret 2011}} untuk memberikan keterangan batas waktu pada artikel tersebut. Salam :-) Tracy rembugan 17:56, 26 Februari 2011 (UTC)

jumlah artikelBesut

Jumlah artikel sempurna yang harus dibuat pada pertandingan internal ini berapa mas? PL08 Elok rembugan 04:07, 27 Februari 2011 (UTC)


tanya gambarBesut

mas yang diperbolehkan ambil gambar dimana aja?(kapan lagi.com boleh gak?)PL 05 SIGIT rembugan 16:17, 27 Februari 2011 (UTC)

re tanya gambarBesut

Ok terima kasihPL 05 SIGIT rembugan 16:25, 27 Februari 2011 (UTC)

re AUDBesut

sementara baru bisa segitu Mas. kalo basa jawanya AUD kayake tetep. makasih. go to artikel selanjutnya....

artikel baruBesut

Mas, misalnya ada artikel, baru sedikit, dan belum ada rujukan, bisakah dianggap artikel baru apa bila disunting?

Re:Rambu-rambu di Wikipedia bahasa JawaBesut

Selamat malam Mas Hendra,

Rambu-rambu untuk

  1. Permintaan Kembangkan: {{kembangké}} atau {{kembangkan}}
  2. Permintaan Wikifisasi: {{wikify}}

Untuk yang lainnya menyusul boleh tanya lagi he he... Semoga membantu. Salam. Tracy rembugan 14:34, 2 Maret 2011 (UTC)

Artikel Pilihan Putaran PertamaBesut

Artikel pilihan putaran pertama antara lain:

  1. Wahyu Adi : Gesang Sang Maestro Keroncong Indonesia
  2. Nurul Baiti Rohmah : Mubeng Beteng
  3. Galih Sekar Ananti : Stupa
  4. Sigit Adhi Wibowo : Kopi luwak
  5. Neni Kusuma Dewi : Pace
  6. Ihda Faradisa : Bratawali
  7. Asroningrum : Bipolar
  8. Elok Wahyuni : Gambyong pareanom

Saya akan mengirimkan artikel pilihan kalian untuk dinilai oleh juri. Maturnuwun. JV400Hendra (rembugan) 01:05, 4 Maret 2011 (UTC)

Usulan Artikel pilihanBesut

Mas kula ngusulke Kopi luwak kang dadi artikel pilihan kula! Nuwun.... PL 05 SIGIT rembugan 12:39, 4 Maret 2011 (UTC)

Dalem ngaturaken matur sembah nuwun kanthi katah sanget amargi sampun dipun bimbing.Ngamputenipun kanthi katah dalem radi telat.Kasuwun Puryono rembugan

putaran pertamaBesut

Siapa saja yg lolos putaran pertama?PL 05 SIGIT rembugan 01:59, 5 Maret 2011 (UTC)

Putaran KetigaBesut

Putaran ketiga dimulai kapan mas??PL05 Faradisa rembugan 02:21, 5 Maret 2011 (UTC)

re lolos putaran 2Besut

Wah..berarti yang rujukan kurang dari syarat bisa lolos?

Artikel Pilhan Putaran KeduaBesut

Untuk para calon panitia yang sedang mengikuti kompetisi internal panitia, silahkan mengisi artikel pilihan kalian untuk putaran kedua dibawah ini:

  1. Wahyu Adi :
  2. Nurul Baiti Rohmah : Merti Bumi
  3. Galih Sekar Ananti :
  4. Sigit Adhi Wibowo : Muammar al-Qaddafi
  5. Neni Kusuma Dewi :
  6. Ihda Faradisa : Chyntia Lamusu
  7. Asroningrum :
  8. Elok Wahyuni : Opera Jawa (Film)

Saya akan mengirimkan artikel pilihan kalian untuk dinilai oleh juri. Maturnuwun. JV400Hendra (rembugan) 01:34, 12 Maret 2011 (UTC)


suntingan ancak-ancak alisBesut

makasih yah maz bwt bantuanya. JV017Desirre rembugan 07:04, 24 Maret 2011 (UTC)

Nama peserta ada yang salah (koreksi dari Empu)Besut

Nuwun Sewu, Mas Hendra
Ternyata nama peserta Papat Limpad Ada yang salah yaitu Panganggo:JVO63Raras yang seharusnya dalam penulisan angka 0 ditulis O (pakai huruf O ).secepatnya akan saya kontak. Maturnuwun.Puryono rembugan

Revisi ObrolanBesut

Nuwun Sewu, Mas Hendra
Mohon petunjuk obrolan bagian mana yang rancu
Masalahnya kita-kita butuh bimbingan. Matur Nuwun.Salam Taklim Puryono rembugan

Kodhe panganggo SJBesut

Mas Hendra, kode SJ itu apa peserta Papat Limpad track dosen ya? Pras rembugan 01:38, 28 Maret 2011 (UTC)

Jeneng peserta double?Besut

Nuwun Sewu Mas Endra, Info dari Pak EMPU, ada peserta yang SJ nya sama, dan namanya beda.mohon petunjuk

Panganggo:SJ04ERMI kalih Panganggo:SJ04ermidyah

Setelah saya teliti kelihatanya beda orang, tapi SJ (kodenya) yang sama.akan saya koordinasikan dengan Mas SIGIT cs Puryono rembugan


Ingkang dipunginakaken Panganggo:SJ04ERMI. Ingkang Panganggo:SJ04ermidyah boten, menika setunggal tiyang. Nuwun...PL 05 SIGIT rembugan 04:51, 29 Maret 2011 (UTC)


TanyaBesut

mas cathetan Sukune supaya satu sumber berulang gimana? Iwak Arwana nuwun, JV087Wapistic rembugan

Bilik Dhiskusi 4LBesut

Kagem panitia lan peserta, menawi wonten dhiskusi ingk umum ngenani Papat Limpad menawi saged dipun pindhah teng kaca menika, Wikipedia:Dhiskusi Papat Limpad. Sing damel kadang Wikipedia:Birokrat kusus kagem Dhiskusi ngenani kegiatan Papat Limpad. nuwun.Empu rembugan 02:44, 1 April 2011 (UTC)

REVISIBesut

Matur nuwun nggih Mas. JV089Yayu rembugan 09:16, 1 April 2011 (UTC)

tanyaBesut

alamat emailnya yang mana??masih beum mudheng,hehehe 08:55, 2 April 2011 (UTC)

re wayangBesut

Maksudnya Wayang itu judul bukunya mas......JV029Finna rembugan 09:31, 2 April 2011 (UTC)

re katesBesut

matur nuwun mas, kalo bisa artikel Kates dipindhahke ting Katès. Nuwun...Endah rembugan 09:45, 2 April 2011 (UTC)

tolongBesut

nggih Mas... SEMANGAT!!! C: JV089Yayu rembugan 00:31, 3 April 2011 (UTC)

re punakawaBesut

Wayang itu judl bukungya mas.........apa cara ngrujuknya salah mas nuwun.........JV003Agus rembugan 06:37, 3 April 2011 (UTC)

re dalangBesut

owh gitoh tah mas...........nuwun JV029Finna rembugan 10:59, 3 April 2011 (UTC)

BahasaBesut

Nuwun sewu Hendra, Menawi panjenengan badhe nyerat wonten dhiskusi utawi rembugan ting jv.wikipedia langkung sae menawi panjenengan ngangge basa Jawi, boten basa Indonesia. Nuwun. PL05 Faradisa rembugan 03:22, 5 April 2011 (UTC)

ok

maturnuwunBesut

oke arin 01:04, 14 April 2011 (UTC)

Re:PresensiBesut

MATUR NUWUN


PL09Puryono rembugan

Unggah gambar ing Commons waeBesut

Kanggo para kadang peserta kompetisi nulis "Papat Limpad" disuwun yen ngunggah gambar ing commons wae aja ing wikipedia jv, kanthi tetimbangan:

  • Ing commons ana pangurus sing mligi ngecek hak cipta gambar, dadi ngurangi bebaya nglanggar hak cipta
  • Gambar sing diamot ing Commons bisa langsung dianggo ing situs wiki liyane, tanpa perlu ngunggah maneh.

Matur nuwun. Wilujeng nyunting. Pras rembugan

Beras KencurBesut

matur nuwun nggih Mas... JV089Yayu rembugan 16:44, 24 April 2011 (UTC)

Gambar ing CommonsBesut

Makasih Mas... Nanti-nanti kalo ngunduh saya cantumkan Papat Limpat di Category Gambar...  JV089Yayu rembugan 04:45, 25 April 2011 (UTC)

Ukey, thanks suportnya,,, JV089Yayu rembugan 21:48, 25 April 2011 (UTC)

Rujukan BlogBesut

inggih Mas, matur nuwun. sampun ngelingaken...

saya lupa hehehehe....   JV089Yayu rembugan 00:53, 28 April 2011 (UTC)

OKE BOS...!  JV089Yayu rembugan 01:54, 28 April 2011 (UTC)


hLoow, jangan salah hlo Mas... perkataan itukhan doa,  . nuansanya sedang semangat-semangatnya ini...!!! hehehehehehe.... JV089Yayu rembugan 02:09, 28 April 2011 (UTC)

Koq yaudah tha Mas, doanya tulus dari hati ini... hehehe..... JV089Yayu rembugan 02:21, 28 April 2011 (UTC)

hahaha... minta bimbingannya ya Mas...JV089Yayu rembugan 02:22, 28 April 2011 (UTC)


wkwkwwk... silahkan saja nyentil-nyentil... wong kuwi memang tugase Mase...   ...yang jelas sayanya juga perlu diingatkan, sayakhan tetap manusia biasa... JV089Yayu rembugan 02:39, 28 April 2011 (UTC)

lha nggih niku Mas... kok malah ical.... bingung niki kula, lha caranipun kersane balik dos pundi? ````

eeemh...enak Mas...

sekali dayung dua tiga pulau terlampaui... bisa belajar nulis, gag percuma ngabisin waktu, kenalane wong pinter-pinter maneh. Mbok menawa ketularan pinter khan ya.. alhamdulillah banget...  JV089Yayu rembugan 02:52, 28 April 2011 (UTC)

re BuncisBesut

lha niku Mas, malah ical.... lajeng kersane balik dos pundi niki.... JV051Neni rembugan 02:49, 28 April 2011 (UTC)

nggih.... maturnuwun ya Mas... alhamdulillah.... hehee...... JV051Neni rembugan 02:52, 28 April 2011 (UTC)

Rujukan BlogBesut

eeemh...enak Mas...

sekali dayung dua tiga pulau terlampaui...

bisa belajar nulis, gag percuma ngabisin waktu, kenalane wong pinter-pinter maneh. Mbok menawa ketularan pinter khan ya.. alhamdulillah banget...  JV089Yayu rembugan 02:55, 28 April 2011 (UTC)

nggih,punten MAs, wau boten ngertos ng-klik napa kok ical, hehehehe.... JV051Neni rembugan 02:57, 28 April 2011 (UTC)


Nak nyentil aja keras-keras ya Mas,

mundak kaget... hehehe.... JV089Yayu rembugan 03:01, 28 April 2011 (UTC)

  Siiip..! .Empu rembugan 03:11, 28 April 2011 (UTC)


Rujukan BlogBesut

Damai Mas.... Peace! hehehe...  JV089Yayu rembugan 15:34, 28 April 2011 (UTC)

Amin...., Terimakasih banyak dukungannya...  JV089Yayu rembugan 03:29, 30 April 2011 (UTC)

profil mas, kedahe pripun? ngapunten niku dereng rampung mas.. nuwun  

cara membuat galeryBesut

mas cara buat galery gmna? kok dicoba gambarnya tetep vertikal nggak horizontal.,? arin 22:00, 3 Mei 2011 (UTC)

Artikel Pilihan Putaran PertamaBesut

Halo para Peserta Papat Limpad, Teman-teman bisa mengajukan artikel pilihan teman-teman untuk putaran pertama ini dengan mengisi sesuai nama akun teman-teman dibawah ini:

  1. JV001ADi : Tapak liman
  2. JV003Agus : Dataran dhuwur Dieng
  3. JV005Alva : Wayne Rooney
  4. JV007Angga : Meniran
  5. JV009Asep : GUGUR
  6. JV010ASIH : Kaka
  7. JV015Chafid : Gunungan
  8. JV024Endah : Manuk Kenari
  9. JV029Finna : David Beckham
  10. JV030GALIH : Jumprit (GUGUR)
  11. JV035Hesti :Kopi Indonesia
  12. JV036Hida :GUGUR
  13. JV041Intan :Sajarah Australia
  14. JV046Mariya :Tomat
  15. JV049Alwi : Frank Lampard
  16. JV051Neni :Masjid Agung Jawa Tengah (GUGUR)
  17. JV052Nikken :Azrul Azwar
  18. JV056Padhang:Odhol (GUGUR)
  19. JV057PANGESTIKA: Anggrèk merpati
  20. JV064RATNA :Prasasti Plumpungan
  21. JV065Ratna :GUGUR
  22. JV067Ririn :Trowulan
  23. JV076Sunardi: Hasyim Asy'ari
  24. JV077Swadayani: GUGUR
  25. JV083Titis : Varises
  26. JV084Tri : Dasarata {GUGUR)
  27. JV087Wapistic: Wortel
  28. JV089Yayu : Bengawan Solo (lagu)

Cathetan : Batas Akhir penyerahan artikel pilihan untuk putaran pertama komeptisi menulis bahasa Jawa Papat Limpad pada tanggal 22 Mei 2011.

Maturnuwun,


Salam,


JV400Hendra (rembugan) 18:14, 4 Mei 2011 (UTC)

ReBesut

  Siiip..!

JV003Agus rembugan 16:05, 20 Mei 2011 (UTC)

re tanda tanganBesut

nuwun sewu supen mas.....   JV003Agus rembugan 16:05, 5 Mei 2011 (UTC)

Dhiskusi:Sajarah AustraliaBesut

Mas Hendra, menurut saya bisa saja bila tak digabung. Mohon tanggapan di Dhiskusi:Sajarah Australia. Terima kasih, JV500Ichsan rembugan 06:17, 6 Mei 2011 (UTC)

cara memasukkan artikel pilihanBesut

mas hendra,caranya memasukkan artikel pilihan gimana ya???? makasih JV064RATNA rembugan 01:48, 19 Mei 2011 (UTC)

reBesut

OK boz...............

LaporBesut

Mas, Saya sudah ngirim artikel pilihan. Maturnuwun.. JV076Sunardi rembugan 09:30, 21 Mei 2011 (UTC)

re:ngobrolBesut

mangga, matur nuwun mas Hendra PL201 ALIFIANA rembugan 06:32, 28 Mei 2011 (UTC)

Gambar untuk artikel Bengawan Solo (lagu)Besut

Terima kasi ya Mas... JV089Yayu rembugan 12:58, 1 Juni 2011 (UTC)

Artikel pilihan putaran keduaBesut

  1. JV001ADi : Tapak liman

Ulem (Undangan) Panutupan Papat Limpad lan Pangumuman PamenangBesut

Ulem

Nuwun Wiyosipun,

Panitia Papat Limpad Semarang,angantu-antu keparingipun rawuh panjenengan wonten ing.Panutupan Papat Limpad lan Pangumuman Pamenenang,mbenjing ing:

Dinten :Kamis Wage

Surya kaping :13 oktober 2011

Wekdal :08.00-rampungan

Papan :ing Panggung Kabukak,Fakultas Bahasa Seni UNNES.

Wasana sanget Panitia Papat Limpad ing pangajeng-ajeng mengah rawuh sedaya paserta Papat Limpad I lan Papat Limpad II.

Matur Nuwun. PL09Puryono| Pirembagan! 10 Oktober 2011 22.53 (UTC)

Usul pangangkatan pangurus anyarBesut

Mas Hendra lan para sutresna Wikipedia abasa Jawa, aku ngusulaké pangurus anyar Wikipedia abasa Jawa ing kéné. Nyuwun pamrayoga. Matur nuwun. Pras pirembagan 18 Oktober 2011 00.06 (UTC)

SERAT SULUK KAGABesut

mas, mau tanya untuk pengajuan artikel caranya gmn?? aku sudah buat 4 artikel, ingin mengajukan yang judulnya Serat Suluk Kaga Kridha Sopana. bisa nggak mas? apa masih banyak salahnya? karena artikel yang saya buat itu masih belum sempurna, masih banyak yang belum dilengkapi. pengerjaannya masih proses. saya baru tahu ada pengajuan artikel setelah baca riwayat obrolannya mas Hendra, yang ingin saya tanyakan lagi, untuk artikel pilihan yang disebutkan dlm daftar/yg diajukan tsb itu artikel buatan sendiri atau artikel orang lain yang sdh disunting? aturan kompetisinya yang sebenarnya seperti apa to mas? sy belum paham,mohon petunjuknya! maturnuwun--JV01224fitria pirembagan 12 Mei 2012 02.11 (UTC)

tanyaBesut

Mas, kalau kita membuat artikel baru dengan cara menggabung-gabungkang dari artikel wiki bahasa lain, misal ambil tema A diambil dari wk bhs Indonesia, bhs Inggris, atau yang lainnya diperbolehkan tidak? Terus dibuat dg bahasa sendiri. Referensinya juga sekalian ditelusuri dari google. Terima Kasih.Chafid pirembagan 29 Maret 2013 04.41 (UTC)

reBesut

Terima kasih mas atas ilmunya, nanti sy revisi kembali artikelnya. Matur nuwun. Chafid pirembagan 29 Maret 2013 11.49 (UTC)